Experience Crowdfunding is succesvol afgerond!

25 maart 2021

Ontzettend trots en dankbaar zijn wij: de crowdfunding campagne is een succes! Binnen drie weken hebben we 150% opgehaald van ons minimale bedrag, oftewel 225.000 euro. De champagne is inmiddels opgedweild en de confetti opgeraapt. Nu kijken we vooruit!

De Experience, een doorloop-attractie, komt rondom de bestaande Holy Moly zaak. Je kunt het zien als een museum waar je door verschillende kamers loopt. Hierbij volg je een sterke verhaallijn die ondersteunt wordt door licht, geur, illusies en interacties.

Dankzij het opgehaalde bedrag kunnen we het maximale uit deze ruimtes halen met special effects, fantastische beamers, oogstrelende illusies en inrichting die van begin tot einde klopt. Even waan je je niet in Breda, maar in de wereld van Holy Moly. 

Planning

Nu brengen we de laatste details aan in de planning. Vanaf 1 mei staan onze bouwers klaar om te starten met deze grote verbouwing. Als alles volgens plan verloopt, kunnen we in de zomer de deuren van de Experience open zwiepen. 

Deze Experience wordt ingericht om een veilige omgeving in tijden van pandemieën te zijn. Zo ben je alleen met je eigen gezelschap in dezelfde ruimte en is het niet mogelijk om anderen tegen te komen. Een unieke ervaring speciaal voor jou dus!

Wij kunnen niet wachten om al onze mooie plannen te laten zien. Via social media en onze website houden we jou op de hoogte van onze uitspattingen.

Delen?